25 sept 2011 Was het dan zo ver, Grenslandevent Te budel In me geemeente Cranendonck Nederland.
Normaal had ik er niet heen gegaan als geen bekende kwamen.
Maar Team country zou ook komen, Maar dus niet kwam iets tussen dat zij mij op tijd vermelden.
Maar geen nood me goede vriend jos(Remunj) kwam ook samen me Tsaar. Maar ook Lillian en wout(Wolojoli) Die na mij is gekomen en op gehaald, Samen met twee wagen na toe. In geval een eerder weg moet.
Bekende heb ik niet zo gezien dan Team Althweert ovrigen vreemde GC/OC.
Dag was warm herfst weer 23C in de zon.
Gelukkig zijn we met Grensland oost gestart In de Militair oefen terein met Mul(Los)Zand Liep je dood man man zwaar haha.
Cache snel gevonden en waypoints een waypoint is wel leuk , Alleen ik had een ander touw genomen wit valt erig op he haha.
Na de cache gevonden te hebben zijn we na de parking gegaan. en bedachten ons Pik Weerterheide eindelijk eens op.
De begraven cache, zo gezegt zo gedaan, Na de crossbaan , Waar ze bezig waren dus om lopen.
Ge heel lullig was dat we bij bepaalde Grensland oost event waypoint zeer kort bij zijn geweest. Dus weer door loszand.
Daarna zijn wij terug na de wielerbaan gegaan drinken , Daarna kwam Remunj weer eens terug na de budelsbeelden gedaan te hebben. Daar hadden wij geen zin in zo op waren we na twee keer door die zandbak, Waar Remunj als soldaat in speelde haha.
Grensland west hebben we nog gedaan liep beter dan oost is echt zwaar, tegen over west.
Hier hebben we alles ook weer goed gevonden, verstopte waypoints snel gevonden, Iets minder uniek als oost.
Maar ook de cache snel gevonden, tussen door kwamen we nog langs Dager38 land Achels dozijn Grafheuvels, die had ik nog niet gelijk mee gelogt samen met Balou. Op na de cache, snel gevonden gelogt, van daar uit na de final. stond me toch rij GC/OC dus snel gevonden, Na de wielerbaan wat gepraat en gedronken(Bedankt jos en Balou) Ben ik vertrokken na achel Belgisch nog rap paar Dager38 van de landaard kaart wegveegt. Die man heeft wel Heel veel liggen haha, nog paar te gaan,
ik ben aan 11 cache gekomen en me stand is #60 gevonden Joehoe Jippie.
ben blij mobile cache van Knorretje gepakt te hebben, deze stond al jaar op me lijst. cache en de meid gevangen, Gelogd, en foto gemaakt.
Geheel mooie dag, leuk vol. En hoop dat ik ze volgend jaar ook eens mag zien op Come 2012.
Groetjes Dragon-Boy