Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Trieste bedoeling.....
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Trieste bedoeling.....

Trieste bedoeling..... 1 jaar, 1 maand geleden #32

• GensNet
  • ( Gebruiker )
  • Afwezig
  • Donateur
Het is bij tc.com een trieste bedoeling en het zal niet meer lang duren of tc.com sterft een "zachte" dood. Tc.com heeft weliswaar een nieuwe beheerder (nog een laatste stuiptrekking vóór de dood), maar een heleboel gebruikers laten tc.com nu links liggen en dat is wel begrijpelijk, want die geloven niet meer in een goede doorstart. Hoe goed de huidige beheerder het ook met de nu erg weinig gebruikers voor heeft.

Een gebruiker uit Duitsland heeft er in ieder geval ook een hard hoofd in, want die schrijft erg treffend dat je beter een koe het achteruit zwemmen kunt leren;-)

-= GensNet =-
Laast bewerkt: 1 jaar, 1 maand geleden Door GensNet.

Re: Trieste bedoeling..... 1 jaar, 1 maand geleden #33

• zaanhoeve
  • ( Gebruiker )
  • Afwezig
  • Donateur
Ik denk dat het mee valt. Er zijn een paar nieuwe enthousiaste mensen mee bezig. Ondertussen heb ik door dat het online krijgen van een cache hostende site erg veel tijd, tegenslag en vooral doorzettings- vermogen kost.

Ook Opencaching had ik persoonlijk de (achteraf) illusie met december online te zijn. Helaas zijn we er nog steeds druk mee en zou ik geen live datum durven noemen, want belofte maakt schuld.

Wel kan ik zeggen dat hij links of rechtsom er komt. Ik denk dat dat ook geld voor TC.

Groetjes Kees

Re: Trieste bedoeling..... 1 jaar, 1 maand geleden #34

• GensNet
  • ( Gebruiker )
  • Afwezig
  • Donateur
> Ik denk dat het mee valt. Er zijn een paar nieuwe enthousiaste mensen mee bezig. Ondertussen heb ik door dat het
> online krijgen van een cache hostende site erg veel tijd, tegenslag en vooral doorzettings- vermogen kost.

Je vergeet iets wezenlijks: De tc.com bladzijde bestaat reeds en moet alleen sterk vernieuwd worden want de vorige beheerder heeft alle dingen laten verslonzen en de mensen daarbij voortdurend aan het lijntje gehouden. Dat is wel heel wat anders dan eigenlijk een hele nieuwe bladzijde (zoals bij opencaching.nl) opzetten. De basis is er bij tc.com en dat is bij opencaching.nl (nog) niet het geval.

> Ook Opencaching had ik persoonlijk de (achteraf) illusie met december online te zijn.

Wat maken die paar maandjes/half jaar nu uit op een mensenleven? Niets ja! Bovendien is het maar een hobby en niet iets van levensbelang.

> Groetjes Kees

-= GensNet =-
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.25 seconden